niedziela, 20 listopada 2016

"Specjalny dzień"

liczy-sie-kazdy-dzien-perelka-nr-164_4e79bff7c8c10_productmain
Jak ktoś mnie zna wie, że astrologia ma w moim życiu istotne znaczenie ... I od jakiegoś czasu pewien astrologiczny aspekt mocno zajmuje moją uwagę. Najbliższa mi osoba, w niedalekiej przyszłości obchodzi specjalny dzień. Jest to astrologiczny dzień, który wskaże jak będzie wyglądało jej następne 30 lat, lub jak będą wyglądały dni w tym okresie ....
Temat z pozoru banalny, jednakże stanowi spore wyzwanie. Wydaje się, że dzień ten powinien być "jakiś specjalny". Spędzony np. w spa , relaks, masaże, kosmetyka .. a może w jakiejś cudownej podróży, w wymarzonym, pięknym miejscu?..  Niby proste? Czy rzeczywiście ? Czy marzeniem każdego jest spędzić następne 30 lat na samej przyjemności? lub relaksie ?, lub podróżując w nieznane miejsca..? Hm...
Temat ten dał też mi do myślenia, jak ja bym chciał spędzić taki dzień?.. Odpowiedź wydaje mi się prosta .. Chciałbym by to był dzień "w równowadze".  By zawierał wszystko, to co jest dla mnie ważne. By nie zabrakło w nim relacji z bliskimi, bym popracował nad jakimś interesującym projektem, którego efekty dadzą mi "różnoraką satysfakcję" ;).. Bym znalazł czas na na dobrą kawkę, tenis, masaż,  dobre jedzonko (np. żurek, pierożki z jagodami, ciepły sernik ..:)))). By też znalazła się przestrzeń na tantryczne spotkanie....Wiem, co w taki dzień powinno się zdarzyć, wiem też, czego bym chciał uniknąć...: pośpiechu, "braku obecności" i "bycia tu i teraz", potrzeby zrobienia wszystkiego natychmiast ,... a jednocześnie odkładnia tematów, które "są ciężkie" ale niestety wymagają mojego działania..Pustego miejsca w kategorii "to do - don't like"..
Myśląc o jednym, specjalnym dniu nie sposób zapytać się siebie, co mi przeszkadza by większość dni wyglądało tak, jak taki dzień wymarzony,... i to jest niezłe wyzwanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz