piątek, 18 listopada 2016

Estas Tonne




Estas Tonne, niesamowity muzyk i artysta. Nigdy nie byłem wielkim fanem muzyki gitarowej, choć pamiętam kilku wykonawców. Jak słucham muzyki Estasa, jak widzę wykonania utworów, rozumiem czym jest pasja do muzyki i do jej tworzenia. Estas nie jest "zwykłym muzykiem".
Często daje koncerty na ulicach miast, na offowych festiwalach muzycznych, w kameralnych salach koncertowych. Z nieodłącznie towarzyszącym mu kadzidełkiem przyczepionym do gitary, gra jakby całkowicie oddawał się muzyce. Bardziej przypomina to medytację z muzyką i z gitarą niż granie dla publiczności. Jak go obserwuję, mam wrażenie, że głównie gra on dla siebie... Mam wrażenie, że zagłębia się w sobie, a muzyka spływała do niego z jego wnętrza. To jego doświadczenie jest niesłychanie inspirujące i głębokie dla mnie, a patrząc na widownię, chyba tez dla wszystkich widzów, obserwatorów i słuchaczy. Człowiek całkowicie oddany swojej pasji, podróżujący po świecie, dzielący się swoim talentem i pasją z ludźmi, czerpiący ze swojego zajęcia nie tylko przyjemność ale również satysfakcję z tego, ile radości i głębokich wzruszających chwil daje swoim fanom.
Co też jest niesamowite w naszych "komercyjnych" czasach, jego muzykę można kupić ze strony www płacąc dowolną kwotę,..
Mam nadzieję, że Estas odwiedzi również Polskę i będę miał okazję uczestniczyć w jego koncercie, niezależnie od tego czy będzie on grany w sali koncertowej, czy gdzieś na ulicy ...
Dziękuję Ci Estas za to, że wzbogacasz świat swoją pasją i twórczością...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz